piątek, 24 kwietnia 2015

Czas nadrobić nieobecność

Witajcie! :3
Problemy techniczne zatrzymały mego bloga, jednak nie zatrzymały mnie. Przez ten czas dużo się wydarzyło i jest tego tyle, że spokojnie starczy na 2-3 najbliższe posty. Postaram się ułożyć wszystko w przejrzystej formie, aby nie było problemu ze zrozumieniem.
Zdjęcia na dziś? :
- ekologiczny pokaz mody!
- spacer nad morze z małym bonusem :)
- zabawa z aparatem - czyli próby uchwycenia dymu ;)

EKOLOGICZNY POKAZ MODY !

Kreacje moich koleżanek zajęły wysokie miejsca na pokazie. Została doceniona ich ciężka praca oraz układ choreograficzny, który same wymyśliły. Motywem przewodnim była ekologia. Dziewczyny wykonały swoje projekty między innymi z chusteczek higienicznych, foli, gazet, płyt, puszek i nakrętek po napojach.




SPACER NAD MORZEM 











ZABAWA APARATEM - EFEKT ZADOWALAJĄCY



Informacja do tych osób które pisały do mnie o tym ze nie mam na blogu możliwości komentowania. Naprawiłem ta usterkę i przepraszam za problemy. A tak przy okazji napiszcie jak wam się podoba nowy szablon na blogu. Czy tylko ja na tym zdjęciu widzę dinozaura ?


1 komentarz:

  1. Ładne, przejrzyste zdjęcia, to się chwali :)
    Pokaz ekologiczny? Ciekawe i godne pochwały, ponieważ ja nawet z chusteczki nie potrafiłabym nic ciekawego sklecić, a co dopiero ubranie :D
    Mieszkasz nad morzem? Cudownie, no i te zdjęcia jakie można tam uchwycić :)

    OdpowiedzUsuń