sobota, 4 kwietnia 2015

DIY 1`

Dzisiejszy wpis będzie nawiązywać do popularnych i wszechobecnych DIY
 Postanowiłem dodać post związany z dodatkową pracą do szkoły na zajęcia artystyczne. Inspiracje zostały zaczerpnięte z tego obrazka, oto link do strony z  której pochodzi sklejka.
Zaznaczyłem na niej obrazek w prawym górnym rogu, właśnie ten projekt w podobny sposób postarałem się wykonać.
W moim przypadku zostało to wykonane z  :
- Deseczki o wymiarach 25x25x1,8  (cm)
- Około 170 białych gwoździ ( mogą być czarne, wtedy wystarczy je pomalować białym sprejem)
- Białej lub tak jak w moim przypadku kilku-kolorowej  wełny, muliny, nitki itp.
Następnie wystarczy postępować według logiki. Ułatwiłem sobie sprawę i wydrukowałem konturowa mapę polski. Wydaje mi się ze o ile kształt stanów w USA jest dość regularny to kształt Polski nie koniecznie należy do najprostszych. Wracając do projektu, wydaje mi się ze jak na pierwszy raz wyszło mi nawet dobrze :3 ale ocenę pozostawiam Wam.